Tarikh/Hari
|
:
|
25 JANUARI 2014 / SABTU
|
Tingkatan
|
:
|
4K2
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
1055-1205AM
|
Tema
|
:
|
PENCAPAIAN
KENDIRI
|
Tajuk
|
:
|
PERKEMBANGAN
DIRI YANG SEIMBANG
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
·
Menghuraikan kepentingan intelek, rohani, emosi dan
jasmani dalam kehidupan.
·
Mengamalkan pelbagai aspek perkembangan
diri yang seimbang kearah kehidupan yang sejahtera.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
·
Guru menerangkan aspek
perkembangan diri.
· Pelajar dibahagikan kepada 4 kumpulan
dan membincangkan 4 aspek perkembangan diri seterusnya membentangkan hasil
perbincangan di dalam kelas..
· Guru memberikan penerangan
lanjut berkaitan dengan topik setelah mendengar pembentangan pelajar.
· Guru bersoal jawab dengan
pelajar berkaitan dengan topik.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 4.
|
Refleksi
|
:
|
95% dapat
menerangkan ciri-ciri wawasan diri yang patut ada dalam diri seseorang
individu. Ini berdasarkan keupayaan pelajar menjawab soalan yang diajukan
oleh guru.
|
LANGGUR NGAJAR SAHARI BAHASA IBAN TINGKATAN 5
Haribulan:
25 JANUARI 2013 Tingkatan: 5 Jam:
12.50- 2PM
Topik :
LUMBA EKSTREM
|
|
Subtopik :
PANGGAU KREATIF ( PANTUN)
|
|
Asil Pelajar : Ba ujung pengawa belajar tu,nembiak ulih;
1.
Macha lalu
madahka tuju rama pantun
2.
Belematika
pantum lalu beratika gaya jaku ti dikena.
3.
Madahka cherita
enggau pesan ti dikenataika dalam pantun.
Kerembai Asil Pelajar : Tikas 2
|
|
Aktiviti : Macha, Berandau, Nulis
|
|
Sistem Jalai Jaku : Ayat Tanya, Jaku Pengawa, Sempama
|
|
Pengisi Kurikulum :
Penemu Dalam Bidang Sains Sukan, Interpersonal, Verbal Linguistik,
Langkah
Rapat
Komunikatif
|
|
Ajar manah : Bebasa, Rasional, Pengerajin, Kerejasama
|
|
BBM :
Bup Teks Bahasa” Latihan Intensif SPM Iban Tingkatan 5 sereta Bup
Malin
|
|
Induksi Set
|
Nembiak ditanya
bekaul enggau LEKA MAIN IBAN .
|
Kerembai Pengawa Belajar
|
1. Pengajar meri penerang bekaul
enggau leka main Iban seraya betanya saut enggau nembiak sepengudah ninga
saut nembiak tadi.
2. Nembiak diberi chunto teks pantun
lalu nyuruh sida dalam pengawa beraban pejuraika tuju pantun sereta madahka
pesan ti dikenataika dalam pantun.
3. nembiak mantaika asil jurai sida
ba mua kelas.
4.Pengajar meri penerang serta nota
sepengudah ningaka penerang serta betanya saut enggau nembiak.
|
Penutup
|
Siku nembiak meri simpul penemu
bekaul enggau topik.
|
Refleksi
|
95% Nembiak ulih meretika topik enggau mujur serta ulih ngerintaika tuju pantun.
|