Tarikh/Hari
|
:
|
23 JANUARI
2015 / JUMAAT
|
Tingkatan
|
:
|
4K4
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
1040-1140 AM
|
Tema
|
:
|
PENCAPAIAN
KENDIRI
|
Tajuk
|
:
|
WAWASAN
DIRI
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
·
Menerangkan ciri-ciri wawasan diri.
·
Menghuraikan kepentingan wawasan
diri.
· Mengamalkan usaha yang gigih untuk mencapai wawasan diri.
·
Mempunyai sikap kesungguhan yang
tinggi.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
· Guru berkenalan dengan
pelajar sebelum memulakan p&p.
Guru bertanya kepada pelajar “Apakah cita-cita dan wawasan kamu?”
· Guru mengarahkan pelajar
menulis soalan dan jawapan pada kertas . kemudian pelajar dikehendaki membaca
apa yang telah ditulis seterusnya bersoal jawab.
· Berdasarkan hasil soal jawab
dengan pelajar, guru memberikan penerangan yang lebih lanjut berkaitan dengan
ciri-ciri wawasan diri yang patut ada dalam diri individu.
· Nota diberikan untuk
menambahkan kefahaman pelajar berkaitan dengan topik.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 4.
|
Refleksi
|
:
|
90% pelajar
dapat memahami topic dengan berkesan. Mereka
dapat menjawab soalan yang diajukan. Nota tambahan diberikan.
|
Sunday 25 January 2015
MINGGU 4 RPH 23 JANUARI 2014 JUMAAT
MINGGU 4 RPH 22 JANUARI 2014 KHAMIS
Tarikh/Hari
|
:
|
22 JANUARI 2015 / KHAMIS
|
Tingkatan
|
:
|
5K1
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
0945- 1055 AM
|
Tema
|
:
|
PENCAPAIAN
KENDIRI
|
Tajuk
|
:
|
PENDIDIKAN
SEPANJANG HAYAT UNTUK PEMBANGUNAN NEGARA
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
· Menghuraikan kepentingan pendidikan
sepanjang hayat.
· Memanfaatkan ilmu untuk pembangunan
negara.
· Menghargai kepentingan ilmu.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
· Guru bertanya kepada pelajar
maksud KEPENTINGAN PSH menurut kefahaman mereka dan bersoal jawab dengan
pelajar.
· Berdasarkan hasil soal jawab
dengan pelajar, guru memberikan penerangan yang lebih lanjut berkaitan dengan
pentingnya PSH.
· Pelajar dikehendaki melukis
Logo Universiti yang menjadi pilihan mereka.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 5.
|
Refleksi
|
:
|
95% pelajar
dapat memahami topic dengan berkesan. Mereka dapat menyenaraikan 3
kepentingan PSH.
|
LANGGUR NGAJAR SAHARI BAHASA IBAN TINGKATAN 5
Haribulan: 22 JANUARI 2015 Tingkatan: 5 Jam: 12.50- 2PM
Topik :
PENGERAJA ASAL MENUA KITAI
|
|
Subtopik :
PANGGAU KREATIF ( JERITA TUAI )
|
|
Asil Pelajar : Ba ujung pengawa belajar tu,nembiak ulih;
1.
Belematika
jerita tuai.
2.
Ngelala elemen
tema, watak, latar enggau teknik penyerita
Kerembai Asil Pelajar : Tikas 3.1.1 ( i ) Mereti sereta belematika asil tulis mayuh macham
genre, lalu mantaika runding diri pasal asil betulis nya
|
|
Aktiviti : Macha, berandau, nulis
|
|
Sistem Jalai Jaku : Ayat Tanya, Jaku Pengawa,
|
|
Pengisi Kurikulum : Penemu Sains enggau Ekonomi
|
|
Ajar manah : Bebasa, Rasional, Kereja Beraban
|
|
BBM :
Bup Teks Bahasa Iban Pom 5 , Bup ” Latihan Intensif SPM Iban Tingkatan
5 sereta Bup Malin,
|
|
Induksi Set
|
Nembiak ditanya
bekaul enggau Leka Main .
|
Kerembai Pengawa Belajar
|
1. Pengajar betanya saut enggau
nembiak bekaul enggau bansa leka main ti ditemu sida sereta nyuruh sida
ngerintaika leka main.
2. Bepelasarka penemu ti dibantai ka
nembiak pengajar meri penerang ngena chara power point.
3. Nembiak diberi nota tambah dikena
nambahka agi penemu bekaul enggau topik.
3. Nembiak ngaga kereja latih ba
dalam bup teks.
|
Penutup
|
Siku nembiak meri simpul penemu
bekaul enggau topik.
|
Refleksi
|
90% nembiak ulih meretika topik
enggau manah.
|
MINGGU 4 RPH 21 JANUARI 2014 RABU
Tarikh/Hari
|
:
|
21 JANUARI 2015 / RABU
|
Tingkatan
|
:
|
5K2
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
0945- 1055 AM
|
Tema
|
:
|
PENCAPAIAN
KENDIRI
|
Tajuk
|
:
|
PENDIDIKAN
SEPANJANG HAYAT UNTUK PEMBANGUNAN NEGARA
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
· Menghuraikan kepentingan pendidikan
sepanjang hayat.
·
Memanfaatkan ilmu untuk pembangunan
negara.
·
Menghargai kepentingan ilmu.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
· Guru bertanya kepada pelajar
maksud KEPENTINGAN PSH menurut kefahaman mereka dan bersoal jawab dengan
pelajar.
· Berdasarkan hasil soal jawab
dengan pelajar, guru memberikan penerangan yang lebih lanjut berkaitan dengan
pentingnya PSH.
· Pelajar dikehendaki melukis
Logo Universiti yang menjadi pilihan mereka.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 5.
|
Refleksi
|
:
|
90% pelajar
dapat memahami topic dengan berkesan. Mereka dapat menyenaraikan 3
kepentingan PSH.
|
LANGGUR NGAJAR SAHARI BAHASA IBAN TINGKATAN 4
Haribulan: 21 JANUARI 2015 Tingkatan: 4 Jam:
12.50- 2PM
Topik :
PENGERAJA ASAL MENUA KITAI
|
|
Subtopik :
PANGGAU KREATIF ( LEKA MAIN )
|
|
Asil Pelajar : Ba ujung pengawa belajar tu,nembiak ulih;
1.
Macha lalu
madahka bansa leka main.
2.
Madahka cherita
tauka mesej leka main.
Kerembai Asil Pelajar : Tikas
bansa leka main nya
|
|
Aktiviti : Macha, berandau, nulis
|
|
Sistem Jalai Jaku : Ayat Tanya, Jaku Pengawa,
|
|
Pengisi Kurikulum : Penemu Sains enggau Ekonomi
|
|
Ajar manah : Bebasa, Rasional, Kereja Beraban
|
|
BBM :
Bup Teks Bahasa Iban Pom 5 , Bup ” Latihan Intensif SPM Iban Tingkatan 4 sereta Bup Malin,
Powerpoint, Audio
|
|
Induksi Set
|
Nembiak ditanya
bekaul enggau Leka Main .
|
Kerembai Pengawa Belajar
|
1. Pengajar betanya saut enggau
nembiak bekaul enggau bansa leka main ti ditemu sida sereta nyuruh sida
ngerintaika leka main.
2. Bepelasarka penemu ti dibantai ka
nembiak pengajar meri penerang ngena chara power point.
3. Nembiak diberi nota tambah dikena nambahka
agi penemu bekaul enggau topik.
3. Nembiak ngaga kereja latih ba
dalam bup teks.
|
Penutup
|
Siku nembiak meri simpul penemu
bekaul enggau topik.
|
Refleksi
|
Nembiak enda ngenataika diri ngagai
kelas Luar sidang. Topik tu deka dibai ngagai minggu baru.
|
MINGGU 4 RPH 20 JANUARI 2015 SELASA
Tarikh/Hari
|
:
|
20 JANUARI
2015 / SELASA
|
Tingkatan
|
:
|
4K8
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
0945 - 1055 AM
|
Tema
|
:
|
PENCAPAIAN
KENDIRI
|
Tajuk
|
:
|
WAWASAN
DIRI
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
·
Menerangkan ciri-ciri wawasan diri.
·
Menghuraikan kepentingan wawasan
diri.
· Mengamalkan usaha yang gigih untuk mencapai wawasan diri.
·
Mempunyai sikap kesungguhan yang
tinggi.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
· Guru berkenalan dengan
pelajar sebelum memulakan p&p.
Guru bertanya kepada pelajar “Apakah cita-cita dan wawasan kamu?”
· Guru mengarahkan pelajar
menulis soalan dan jawapan pada kertas . kemudian pelajar dikehendaki membaca
apa yang telah ditulis seterusnya bersoal jawab.
· Berdasarkan hasil soal jawab
dengan pelajar, guru memberikan penerangan yang lebih lanjut berkaitan dengan
ciri-ciri wawasan diri yang patut ada dalam diri individu.
· Nota diberikan untuk
menambahkan kefahaman pelajar berkaitan dengan topik.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 4.
|
Refleksi
|
:
|
90% pelajar
dapat memahami topic dengan berkesan. Pelajar dapat menyenaraikan 3
kepentingan wawasan diri.
|
LANGGUR NGAJAR SAHARI BAHASA IBAN TINGKATAN 5
Haribulan:
20 JANUARI 2015 Tingkatan: 5 Jam:
12.50- 2PM
Topik :
NEMBIAK MANSANG MENUA TEBILANG
|
|
Subtopik :
JALAI JAKU ( Ayat Aktif enggau
Ayat Pasif )
|
|
Asil Pelajar : Ba ujung pengawa belajar tu,nembiak ulih;
1.
Ngelala ayat
aktif dalam genteran teks.
2.
Ngalihka ayat
aktif ngagai ayat pasif.
3.
Ngaga siti
genteran pandak ti ngundan ayat aktif enggau ayat pasif.
Kerembai Asil Pelajar : Tikas 1
|
|
Aktiviti : Macha, berandau, nulis
|
|
Sistem Jalai Jaku : Ayat Tanya, Jaku Pengawa, Ayat Aktif, Ayat
Pasif
|
|
Pengisi Kurikulum : Pengerajin , Belajar Chara Belajar
Konstruktivisme
|
|
Ajar manah : Bebasa, Rasional, Kereja Beraban
|
|
BBM :
Bup Teks Bahasa Iban Pom 5 , Bup ” Latihan Intensif SPM Iban Tingkatan
5 sereta Bup Malin
|
|
Induksi Set
|
Nembiak ditanya
bekaul enggau mayuh macham ayat..
|
Kerembai Pengawa Belajar
|
1. Pengajar meri penerang bekaul
enggau topik serta meri chunto.
2. Nembiak dipinta meri chunto bekaul
enggau topik.
3. Pengajar meri penerang bekaul
enggau pekara ti dirintaika
nembiak .
4. Nembiak ngaga kereja latih ba
dalam bup teks.
|
Penutup
|
Siku nembiak meri simpul penemu
bekaul enggau topik.
|
Refleksi
|
90% Nembiak ulih meretika topik enggau mujur
sereta ulih ngelala ayat pasif enggau ayat aktif enggau menyana bepelasarka tanya saut enggau
nembiak sepengudah penerang diberi.
|
Subscribe to:
Posts (Atom)