Tarikh/Hari
|
:
|
13 FEBRUARI 2015 / JUMAAT
|
Tingkatan
|
:
|
4K2
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
1040-1140 AM
|
Tema
|
:
|
HUBUNGAN
KEKELUARGAAN
|
Tajuk
|
:
|
KEPERLUAN
BERKELUARGA
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
·
Menghuraikan keperluan berkeluarga
·
Berusaha mengukuhkan institusi
kekeluargaan.
· Menjalinkan hubungan yang erat antara anggota keluarga.
·
Menghargai institusi kekeluargaan.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
· Guru bertanyakan kepada
pelajar “Apakah yang dimaksudkan dengan KELUARGA?
· Pelajar memberikan pendapat
mereka berdasarkan topik.
· Guru memilih 3 orang pelajar
untuk menceritakan berkaitan dengan keluarga masing-masing.
· Guru memberikan penerangan
berkaitan dengan topic dengan mengaitkan cerita pelajar dengan topic yang dibincangkan
iaitu keperluan bekeluarga.
·
Guru bersoal jawab dengan
pelajar.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 4.
|
Refleksi
|
:
|
90% pelajar
dapat memahami topiK dengan berkesan. Mereka mempunyai sedikit sebanyak
pengetahuan berkaitan dengan hal-hal
kekeluargaan.
|
Thursday 12 February 2015
MINGGU 07 RPH 13 FEBRUARI 2015 JUMAAT
MINGGU 07 12 FEBRUARI 2015 KHAMIS
Tarikh/Hari
|
:
|
12 FEBRUARI 2015 /KHAMIS
|
Tingkatan
|
:
|
5K1
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
0945-1055 PM
|
Tema
|
:
|
HUBUNGAN
KEKELUARGAAN
|
Tajuk
|
:
|
KEPERLUAN
BERKELUARGA
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
·
Menghuraikan keperluan berkeluarga
·
Berusaha mengukuhkan institusi
kekeluargaan.
· Menjalinkan hubungan yang erat anta anggota keluarga.
·
Menghargai institusi kekeluargaan.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
· Guru bertanyakan kepada
pelajar “Apakah yang dimaksudkan dengan KELUARGA?
· Pelajar memberikan pendapat
mereka berdasarkan topik.
·
Guru memilih 3 orang pelajar
untuk menceritakan berkaitan dengan keluarga masing-masing.
·
Guru memberikan penerangan
berkaitan dengan topik dengan mengaitkan cerita pelajar dengan topik yang
dibincangkan iaitu keperluan bekeluarga.
·
Guru bersoal jawab dengan
pelajar.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 5.
|
Refleksi
|
:
|
95% pelajarr
dapat memahami topik dengan berkesan. Mereka mempunyai sedikit sebanyak
pengetahuan berkaitan dengan hal-hal
kekeluargaan.
|
LANGGUR NGAJAR SAHARI BAHASA IBAN TINGKATAN 5
Topik :
INDUSTRI BETANAM BETUPI
|
|
Subtopik :
JALAI JAKU – JAKU ADJEKTIF
|
|
Asil Pelajar : Ba ujung pengawa belajar tu,nembiak ulih;
1.
Ngelala Jaku
Adjektif
Kerembai Asil Pelajar :
-
|
|
Aktiviti : Macha, berandau, nulis
|
|
Sistem Jalai Jaku : Jaku Adjektif
|
|
Pengisi Kurikulum : Ninjau Arus Maya Dudi
|
|
Ajar manah : Pengelandik Ninjau Arus Maya Dudi, Belajar
Chara Kolaboratif, Pemintar mayuh Chabang, Metakognitif
|
|
BBM :
Bup Teks Bahasa Iban Pom 5
|
|
Induksi Set
|
|
Kerembai Pengawa Belajar
|
1. Pengajar meri chunto ayat ti
ngundan leka jaku Adjektif seraya meri penerang.
2.
Pengajar meri siti teks ti bisi ngundan leka jaku adjektig.
3.Nembiak dipinta ngiga leka jaku
adjektif dalam teks ti diberi pengajar.
4. Pengajar betanya saut enggau
nembiak bekaul enggau saut ti udah digaga nembiak.
5. Nembiak diberi kereja latih.
|
Penutup
|
Siku nembiak meri simpul penemu
bekaul enggau topik.
|
Refleksi
|
95% ulih meretika topik enggau manah.
Sida ulih ngerintaika jaku adjektif seraya ngaga 3 iti ayat bekaul enggau jaku
adjektif.
|
MINGGU 07 RPH 11 FEBRUARI 2015 RABU
Tarikh/Hari
|
:
|
11 FEBRUARI 2015 / RABU
|
Tingkatan
|
:
|
5K2
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
1130-1240 PM
|
Tema
|
:
|
HUBUNGAN
KEKELUARGAAN
|
Tajuk
|
:
|
KEPERLUAN
BERKELUARGA
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
·
Menghuraikan keperluan berkeluarga
·
Berusaha mengukuhkan institusi
kekeluargaan.
· Menjalinkan hubungan yang erat anta anggota keluarga.
·
Menghargai institusi kekeluargaan.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
· Guru bertanyakan kepada
pelajar “Apakah yang dimaksudkan dengan KELUARGA?
· Pelajar memberikan pendapat
mereka berdasarkan topik.
·
Guru memilih 3 orang pelajar
untuk menceritakan berkaitan dengan keluarga masing-masing.
·
Guru memberikan penerangan
berkaitan dengan topic dengan mengaitkan cerita pelajar dengan topic yang
dibincangkan iaitu keperluan bekeluarga.
·
Guru bersoal jawab dengan
pelajar.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 4.
|
Refleksi
|
:
|
90% pelajarr
dapat memahami topic dengan berkesan. Mereka mempunyai sedikit sebanyak
pengetahuan berkaitan dengan hal-hal
kekeluargaan.
|
LANGGUR NGAJAR SAHARI BAHASA IBAN TINGKATAN 4
Haribulan: 11 FEBRUARI 2015 Tingkatan: 4 Jam:
12.50- 2PM
Topik :
SAYAUKA ADAT ENGGAU PENGAWA ASAL IBAN
|
|
Subtopik :
LUMPAR INTERPERSONAL
|
|
Asil Pelajar : Ba ujung pengawa belajar tu,nembiak ulih;
1.
Ngelala raban
jaku pengawa.
Kerembai Asil Pelajar : Tikas
|
|
Aktiviti : Macha, berandau, nulis
|
|
Sistem Jalai Jaku : Jaku pengawa
|
|
Pengisi Kurikulum : Ninjau Arus Maya Dudi
|
|
Ajar manah : Bebasa, Rasional, Kerejasama
|
|
BBM :
Bup Teks Bahasa” Latihan Intensif SPM Iban Tingkatan 4 , Gambar Rumah Panjai
|
|
Induksi Set
|
Nembiak ditanya
bekaul enggau pengawa ti dikereja sida ninting hari sebedau sida nurun
sekula. Nembiak ngerintaika pengawa ti dikereja sida.
|
Kerembai Pengawa Belajar
|
1. Bepelasarka pengawa ti udah
dirintaika nembiak, pengajar nyuruh nembiak ngaga ayat.
2. Pengajar meri penerang bekaul
enggau ayat ti digaga nembiak sereta meri penerang.
3. Pengajar betanya saut enggau
nembiak.
4. Pengajar meri kereja latih ngagai
nembiak.
|
Penutup
|
Siku nembiak meri simpul penemu
bekaul enggau topik.
|
Refleksi
|
95% ulih meretika topik enggau manah.
Sida ulih ngerintaika jaku pengawa seraya ngaga 3 iti ayat bekaul enggau jaku
pengawa.
|
MINGGU 07 RPH 10 FEBRUARI 2015 SELASA
Tarikh/Hari
|
:
|
10 FEBRUARI 2015 / SELASA
|
Tingkatan
|
:
|
4K8
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
0945-1055 AM
|
Tema
|
:
|
HUBUNGAN
KEKELUARGAAN
|
Tajuk
|
:
|
KEPERLUAN
BERKELUARGA
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
·
Menghuraikan keperluan berkeluarga
·
Berusaha mengukuhkan institusi
kekeluargaan.
· Menjalinkan hubungan yang erat antara anggota keluarga.
·
Menghargai institusi kekeluargaan.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
· Guru bertanyakan kepada
pelajar “Apakah yang dimaksudkan dengan KELUARGA?
· Pelajar memberikan pendapat
mereka berdasarkan topik.
· Guru memilih 3 orang pelajar
untuk menceritakan berkaitan dengan keluarga masing-masing.
· Guru memberikan penerangan
berkaitan dengan topic dengan mengaitkan cerita pelajar dengan topic yang dibincangkan
iaitu keperluan bekeluarga.
·
Guru bersoal jawab dengan
pelajar.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 4.
|
Refleksi
|
:
|
90% pelajarr
dapat memahami topic dengan berkesan. Mereka mempunyai sedikit sebanyak
pengetahuan berkaitan dengan hal-hal
kekeluargaan.
|
LANGGUR NGAJAR SAHARI BAHASA IBAN TINGKATAN 5
Haribulan: 10 FEBRUARI 2015 Tingkatan: 5 Jam:
12.50- 2PM
Topik :
INDUSTRI BETANAM BETUPI
|
|
Subtopik :
LUMPAR INTERPESONAL
|
|
Asil Pelajar : Ba ujung pengawa belajar tu,nembiak ulih;
1.
Berandau dikena
ngulihka runding pasal sesebengkah pekara
2.
Meri pemutus
runding
3.
Ngerembaika
runding ti udah dipejuraika
4.
Nerangka jaku
dalam jerita
Kerembai Asil Pelajar : Tikas 1 1.1.1
Bekomunikasi ngena chara berandau enggau betulis ngena jaku ti engkeman dikena
bekelala, mansutka asai ati enggau bekunsi peneleba.
|
|
Aktiviti : Macha, berandau, nulis
|
|
Sistem Jalai Jaku : jaku tanya, jaku pengawa
|
|
Pengisi Kurikulum : Ninjau Arus Maya Dudi, Belajar Chara
Kolaboratif, Pemintar Mayuh Chabang
|
|
Ajar manah : Bebasa, Rasional, Kerejasama
|
|
BBM :
Bup Teks Bahasa” Latihan Intensif SPM Iban Tingkatan 5 , Gambar Rumah Panjai
|
|
Induksi Set
|
Nembiak ditanya
bekaul enggau Aktiviti Betanam Betupi
|
Kerembai Pengawa Belajar
|
1. Pengajar nyuruh nembiak meda
sereta beratika gambar dalam bup teks sida seraya ngiga penerang bekaul
enggau gambar.
2. Nembiak dalam pengawa beraban
berandau sereta ngiga penerang bekaul enggau gambar.
3.pengari nembiak mantaika asil
randau sida.
4. Pengajar betanya saut enggau
nembiak.
5. Pengajar meri penerang bekaul
enggau gambar.
6. Nembiak diberi kereja latih.
|
Penutup
|
Siku nembiak meri simpul penemu
bekaul enggau topik.
|
Refleksi
|
90% ulih meretika topik enggau manah.
Sida ulih mantaika 4 batang penemu bekaul enggau randau sereta gambar.
|
Subscribe to:
Posts (Atom)