Tarikh/Hari
|
:
|
16 JANUARI 2014 / KHAMIS
|
Tingkatan
|
:
|
5S1
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
0815-0925 AM
|
Tema
|
:
|
PENCAPAIAN
KENDIRI
|
Tajuk
|
:
|
PENDIDIKAN
SEPANJANG HAYAT UNTUK PEMBANGUNAN NEGARA
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
· Menghuraikan kepentingan pendidikan
sepanjang hayat.
·
Memanfaatkan ilmu untuk pembangunan
negara.
·
Menghargai kepentingan ilmu.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
· Guru bertanya kepada pelajar
maksud KEPENTINGAN PSH menurut kefahaman mereka dan bersoal jawab dengan
pelajar.
· Berdasarkan hasil soal jawab
dengan pelajar, guru memberikan penerangan yang lebih lanjut berkaitan dengan
pentingnya PSH.
· Pelajar dikehendaki melukis
Logo Universiti yang menjadi pilihan mereka.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 5.
|
Refleksi
|
:
|
95% pelajar
dapat menghuraikan 4 kepentingan PSH dan menghasilkan lukisan logo institusi
pengajian tinggi yang menjadi pilihan mereka
|
Tarikh/Hari
|
:
|
16 JANUARI 2014 / KHAMIS
|
Tingkatan
|
:
|
5K9
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
1020-1130AM
|
Tema
|
:
|
PENCAPAIAN
KENDIRi
|
Tajuk
|
:
|
PENDIDIKAN
SEPANJANG HAYAT UNTUK PEMBANGUNAN NEGARA
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
·
Menghuraikan kepentingan pendidikan
sepanjang hayat.
·
Memanfaatkan ilmu untuk pembangunan
negara.
·
Menghargai kepentingan ilmu.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
· Guru bertanya kepada pelajar maksud
KEPENTINGAN PSH menurut kefahaman mereka dan bersoal jawab dengan pelajar.
· Berdasarkan hasil soal jawab
dengan pelajar, guru memberikan penerangan yang lebih lanjut berkaitan dengan
pentingnya PSH.
· Pelajar dikehendaki melukis
Logo Universiti yang menjadi pilihan mereka.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 5.
|
Refleksi
|
:
|
90% pelajar
dapat menghuraikan 4 kepentingan PSH dan menghasilkan lukisan logo institusi
pengajian tinggi yang menjadi pilihan mereka.
|
LANGGUR NGAJAR SAHARI BAHASA IBAN TINGKATAN 4
Haribulan:
16 JANUARI 2013 Tingkatan: 4 Jam:
12.50- 2PM
Topik :
PENGERAJA ASAL MENUA KITAI
|
|
Subtopik :
PANGGAU KREATIF ( LEKA MAIN )
|
|
Asil Pelajar : Ba ujung pengawa belajar tu,nembiak ulih;
1.
Macha lalu
madahka bansa leka main.
2.
Madahka cherita
tauka mesej leka main.
Kerembai Asil Pelajar : Tikas 1
|
|
Aktiviti : Macha, berandau, nulis
|
|
Sistem Jalai Jaku : Ayat Tanya, Jaku Pengawa,
|
|
Pengisi Kurikulum : Penemu Sains enggau Ekonomi
|
|
Ajar manah : Bebasa, Rasional, Kereja Beraban
|
|
BBM :
Bup Teks Bahasa Iban Pom 4 , Bup ” Latihan Intensif SPM Iban Tingkatan 4& 5 sereta Bup Malin,
Powerpoint, Audio
|
|
Induksi Set
|
Nembiak ditanya
bekaul enggau Leka Main .
|
Kerembai Pengawa Belajar
|
1. Pengajar betanya saut enggau
nembiak bekaul enggau bansa leka main ti ditemu sida sereta nyuruh sida
ngerintaika leka main.
2. Bepelasarka penemu ti dibantai ka
nembiak pengajar meri penerang ngena chara power point.
3. Nembiak diberi nota tambah dikena nambahka
agi penemu bekaul enggau topik.
3. Nembiak ngaga kereja latih ba
dalam bup teks.
|
Penutup
|
Siku nembiak meri simpul penemu
bekaul enggau topik.
|
Refleksi
|
95% Nembiak ulih meretika topik enggau mujur
sereta ulih ngelala bansa leka main bepelasarka tanya saut enggau nembiak
sepengudah penerang diberi.
|
No comments:
Post a Comment