Tarikh/Hari
|
:
|
20 FEBRUARI 2014 KHAMIS
|
Tingkatan
|
:
|
5S1
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
0815-0925 AM
|
Tema
|
:
|
HUBUNGAN
KEKELUARGAAN
|
Tajuk
|
:
|
PERSIAPAN
MEMBINA KELUARGA KE ARAH PEMBENTUKAN MASYARAKAT MAPAN
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
· Menyatakan cara-cara mengeratkan hubungan dalam keluarga.
· Berusaha menjalinkan hubungan erat
demi mengukuhkan institusi kekeluargaan.
·
Menghargai institusi keluarga.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
·
Guru membahagikan pelajar
kepada 4 kumpulan untuk membincangkan cara-cara untuk mengeratkan hubungan
kekeluargaan.
· Guru menyuruh pelajar untuk
membentangkan hasil daripada perbincangan tersebut.
·
Guru memberikan penerangan
lanjut setelah mendengar penerangan pelajar.
·
Guru bersoal jawab dengan
pelajar.
· Nota diberikan kepada pelajar
untuk menambahkan kefahaman.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 5.
|
Refleksi
|
:
|
98% dapat
memahami topik dengan berkesan.
|
Tarikh/Hari
|
:
|
20 FEBRUARI 2014 / KHAMIS
|
Tingkatan
|
:
|
5K9
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
1020-1130AM
|
Tema
|
:
|
HUBUNGAN
KEKELUARGAAN
|
Tajuk
|
:
|
PERSIAPAN
MEMBINA KELUARGA KE ARAH PEMBENTUKAN MASYARAKAT MAPAN
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
· Menyatakan cara-cara mengeratkan hubungan dalam keluarga.
· Berusaha menjalinkan hubungan erat
demi mengukuhkan institusi kekeluargaan.
·
Menghargai institusi keluarga.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
· Guru membahagikan pelajar
kepada 4 kumpulan untuk membincangkan cara-cara untuk mengeratkan hubungan
kekeluargaan.
· Guru menyuruh pelajar untuk
membentangkan hasil daripada perbincangan tersebut.
·
Guru memberikan penerangan
lanjut setelah mendengar penerangan pelajar.
·
Guru bersoal jawab dengan
pelajar.
· Nota diberikan kepada pelajar
untuk menambahkan kefahaman.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 5.
|
Refleksi
|
:
|
90% memahami
topik dengan berkesan.
|
LANGGUR NGAJAR SAHARI BAHASA IBAN TINGKATAN 4
Haribulan:
20 FEBRUARI 2014 Tingkatan: 4 Jam:
12.50- 2PM
Topik :
SAYAUKA ADAT ENGGAU PENGAWA ASAL IBAN
|
|
Subtopik :
JALAI JAKU
|
|
Asil Pelajar : Ba ujung pengawa belajar tu,nembiak ulih;
1.
Ngelala jaku
penambah be-, ke- enggau te-
2.
Ngaga ayat ngena
jaku bepenambah be-, ke- enggau te.
Kerembai Asil Pelajar : Tikas 1
|
|
Aktiviti : Macha, berandau, nulis
|
|
Sistem Jalai Jaku : Rambai jaku Adjektif, jaku Pengawa, Jaku
Nama
|
|
Pengisi Kurikulum : Belajar Chara Kontekstual
|
|
Ajar manah : Bebasa, Rasional, Kereja Beraban
|
|
BBM :
Bup Teks Bahasa Iban Pom 4 , Bup ” Latihan Intensif SPM Iban Tingkatan
4& 5 sereta Bup Malin, Limpir
Kerja.
|
|
Induksi Set
|
Nembiak ditanya
bekaul penambah leka jaku.
|
Kerembai Pengawa Belajar
|
1. Pengajar meri chunto ayat ti bisi
ngundan penambah be-, ke- enggau te-.
2. Nembiak dipinta ngelala leka jaku
ti ngundan penambah lalu ngiga urat jaku.
3.
Pengajar meri penerang sepengudah beratika asil kerja nembiak.
4. Nembiak diberi kereja latih iya
nya ngena urat jaku sereta leka jaku ti ngundan penambah be-, ke- enggau te-.
|
Penutup
|
Siku nembiak meri simpul penemu
bekaul enggau topik.
|
Refleksi
|
90% Nembiak ulih meretika topik
enggau manah.
|
No comments:
Post a Comment