Tarikh/Hari
|
:
|
14 JULAI 2014 / ISNIN
|
Tingkatan
|
:
|
4K2
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
1055-1125AM
|
Tema
|
:
|
MALAYSIA
NEGARA BERDAULAT
|
Tajuk
|
:
|
PERUNTUKAN
UTAMA PERLEMBAGAAN MALAYSIA
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
· Menerangkan peruntukan utama
Perlembagaan Malaysia
· Menghuraikan batasan hak dan
tanggungjawab sebagai warganegara
· Mempertahankan kedaulatan
perlembagaan Malaysia
·
Mentaati Perlembagaan Malaysia.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
· Guru menunjukkan buku
Perlembagaan Persekutuan dan soal
jawab dengan pelajar berkaitan dengan apa yang mereka tahu berkaitan dengan
buku tersebut.
· Guru menyenaraikan 5
peruntukan utama dalam Perlembagaan Malaysia.
· Guru meminta pelajar membaca
maklumat berkaitan dalam buku teks dan mencari isi penting yang berkaitan (
m/s 123-125).
· Guru memberikan penerangan
lanjut berkaitan dengan topik.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 4
|
Refleksi
|
:
|
90% pelajar dapat
memahami topik dengan berkesan. Mereka
dapat memberikan 2 pendapat bagi
setiap peruntukan tersebut.
|
LANGGUR NGAJAR SAHARI BAHASA IBAN TINGKATAN 5
Haribulan: 14 JULAI 2014 Tingkatan:
5 Jam: 12 – 1PM
Topik :
UKIR NYADIKA IDENTITI
|
|
Subtopik :
INTERPERSONAL
|
|
Asil Pelajar : Ba ujung pengawa belajar tu,nembiak ulih;
1. Bekenang ka pasal adat enggau daya idup.
2. nerangka penemu diri dikena mutarka penanggul ti
dipejalaika.
3. ngetanka penemu ti menuku lalu ulih diterima
kedua-dua piak.
Kerembai Asil Pelajar : Tikas 1.1.2 – berandau enggau orang bukai
lalu nemu mantaika runding diri enggau berurun
|
|
Aktiviti : Macha, Nulis
|
|
Sistem Jalai Jaku :
|
|
Pengisi Kurikulum :
Pemintar mayuh chabang , visual-ruang, verbal linguistik, naturalis,
konstruktivisme
|
|
Ajar manah : Kerejasama,
Sayauka adat basa
|
|
BBM :
Bup Teks Pom 5
|
|
Induksi Set
|
Pengajar nyuruh nembiak ngerintaika pengawa tauka
pekara ti nyadika identiti bansa Iban.
|
Kerembai Pengawa Belajar
|
1. Pengajar nyuruh nembiak beratika
gambar ti bisi dalam bup teks lambar
131 lalu nyuruh sida meri penererang.
2. Nembiak meri penerang bepelasarka gambar
.
3. Pengajar betanya saut enggau
nembiak seraya meri penerang ti lebih engkeman berkaul enggau topik.
4.Nembiak diberi kereja latih.
|
Penutup
|
Siku nembiak meri simpul penemu
bekaul enggau topik.
|
Refleksi
|
90% nembiak ulih meretika topik enggau manah.
Sida ulih meri 3 iti batang pekara ti dalam gambar.
|
No comments:
Post a Comment