Tarikh/Hari
|
:
|
15 JULAI 2014 / selasa
|
Tingkatan
|
:
|
4S1
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
0705-0805AM
|
Tema
|
:
|
MALAYSIA
NEGARA BERDAULAT
|
Tajuk
|
:
|
PERUNTUKAN
UTAMA PERLEMBAGAAN MALAYSIA
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
· Menerangkan peruntukan utama
Perlembagaan Malaysia
· Menghuraikan batasan hak dan
tanggungjawab sebagai warganegara
· Mempertahankan kedaulatan
perlembagaan Malaysia
· Mentaati Perlembagaan Malaysia.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
· Guru menunjukkan buku
Perlembagaan Persekutuan dan soal
jawab dengan pelajar berkaitan dengan apa yang mereka tahu berkaitan dengan
buku tersebut.
· Guru menyenaraikan 5
peruntukan utama dalam Perlembagaan Malaysia.
· Guru meminta pelajar membaca
maklumat berkaitan dalam buku teks dan mencari isi penting yang berkaitan (
m/s 123-125).
· Guru memberikan penerangan
lanjut berkaitan dengan topik.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 4
|
Refleksi
|
:
|
90% pelajar dapat
memahami topik dengan berkesan. Mereka
dapat memberikan 2 pendapat bagi
setiap peruntukan tersebut.
|
Tarikh/Hari
|
:
|
15 JULAI 2014 / selasa
|
Tingkatan
|
:
|
5K9
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
0805-0905 AM
|
Tema
|
:
|
MALAYSIA
NEGARA BERDAULAT
|
Tajuk
|
:
|
PERUNTUKAN
UTAMA PERLEMBAGAAN MALAYSIA
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
· Menerangkan peruntukan utama
Perlembagaan Malaysia
· Menghuraikan batasan hak dan
tanggungjawab sebagai warganegara
·
Mempertahankan kedaulatan perlembagaan
Malaysia
·
Mentaati Perlembagaan Malaysia.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
· Guru menunjukkan buku
Perlembagaan Persekutuan dan soal
jawab dengan pelajar berkaitan dengan apa yang mereka tahu berkaitan dengan
buku tersebut.
· Guru menyenaraikan 5 peruntukan
utama dalam Perlembagaan Malaysia.
· Guru meminta pelajar membaca
maklumat berkaitan dalam buku teks dan mencari isi penting yang berkaitan (
m/s 123-125).
· Guru memberikan penerangan
lanjut berkaitan dengan topik.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 4
|
Refleksi
|
:
|
95% pelajar
dapat memahami topik dengan berkesan.
Mereka dapat memberikan 2 pendapat
bagi setiap peruntukan tersebut.
|
LANGGUR NGAJAR SAHARI BAHASA IBAN TINGKATAN 4
Topik :
TULUNG ENDA BEPAMPAS
|
|
Subtopik :
PANTAR KARANG
|
|
Asil Pelajar : Ba ujung pengawa belajar tu,nembiak ulih;
1. Ngena dua teknik nulis kaarang belaluka sempama
2. Ngelangkar lalu nulis karang belalauka sempama
Kerembai Asil Pelajar : Tikas 1.1.2 – berandau enggau orang bukai
lalu nemu mantaika runding diri enggau berurun
|
|
Aktiviti : Macha, Nulis
|
|
Sistem Jalai Jaku :
|
|
Pengisi Kurikulum :
Penaluk ke menua enggau bangsa
|
|
Ajar manah : Kerejasama,
Sayauka adat basa
|
|
BBM :
Bup Teks Pom 4
|
|
Induksi Set
|
Pengajar betanya ngagai nembiak bekaul sempama Iban
ti ditemu sida.
|
Kerembai Pengawa Belajar
|
1. Pengajar meri siti sempama lalu
nyuruh nembiak meri reti sempama nya.
2. Sepengudahnya pengajar meri
penerang bekaul enggau 2 iti teknik dikena ngaga karang sempama iaya nya
teknik jurai sereta teknik bercherita.
3.Pengajar meri penerang bekaul
enggau 2 iti teknik nya.
4. Pengajar betanya saut enggau
nembiak .
5. pengajar meri kereja latih ngagai
nembiak bekaul enggau sempama ti udah diberi tadi.
|
Penutup
|
Siku nembiak meri simpul penemu
bekaul enggau topik.
|
Refleksi
|
90% nembiak ulih meretika topik enggau manah.
|
No comments:
Post a Comment