Tarikh/Hari
|
:
|
24 FEBRUARI 2015 / SELASA
|
Tingkatan
|
:
|
4K8
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
0945-1055 AM
|
Tema
|
:
|
HUBUNGAN
KEKELUARGAAN
|
Tajuk
|
:
|
KEPERLUAN
BERKELUARGA
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
· Menghuraikan keperluan berkeluarga
dalam aspek sosial, ekonomi dan politik.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
· Guru bertanyakan kepada
pelajar “Mengapa kita perlu berkeluarga?
·
Pelajar memberikan pendapat
mereka..
· Guru menggunakan peta minda
menunjukkan 3 aspek keperluan bekeluarga iaitu sosial,
politik dan ekonomi untuk memberikan penerangan dan mengaitkan dengan
pendapat pelajar.
·
Guru bersoal jawab dengan
pelajar.
·
Nota diberikan kepada
pelajar.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 4.
|
Refleksi
|
:
|
95% pelajar
dapat memahami topik dengan berkesan. Mereka dapat menjawab 3 soalan yang
diajukan dengan baik.
|
LANGGUR NGAJAR SAHARI BAHASA IBAN TINGKATAN 5
Haribulan: 24 FEBRUARI 2015 Tingkatan: 5 Jam:
12.50- 2PM
Topik :
NYAGA PENGERAI:PENYAKIT BERAMPIT
|
|
Subtopik :
LUMPAR INTERPESONAL
|
|
Asil Pelajar : Ba ujung pengawa belajar tu,nembiak ulih;
1.
Madahka chara
mutarka penanggul
2.
Ngenataika
peminta ngena chara beradat.
3.
Ngenataika
peminta ngarika orang bukai.
Kerembai Asil Pelajar : Tikas 1 1.1.1
Bekomunikasi ngena chara berandau enggau betulis ngena jaku ti engkeman dikena
bekelala, mansutka asai ati enggau
bekunsi peneleba.
|
|
Aktiviti : Macha, berandau, nulis
|
|
Sistem Jalai Jaku :
|
|
Pengisi Kurikulum :
Belajar Chara Kontekstual, Langkah rapat deduktif, Pengelandik
belajar,
belajar chara
belajar, pemintar mayuh chabang, belajar chara konstruktivisme
|
|
Ajar manah : Bebasa, Rasional, Kerejasama
|
|
BBM :
Bup Teks Bahasa Iban Pom 5
|
|
Induksi Set
|
Nembiak ditanya bekaul enggau
macham-macham penyakit ti berampit nuntung mensia kemaya hari tu.
|
Kerembai Pengawa Belajar
|
1. Pengajar nyuruh nembiak macha bup
teks lambar 50 bekaul enggau penyakit berampit ( HFM ) seraya beratika batang
pekara dalam teks ti dibacha.
2. Dalam pengawa beraban, pengajar
nyuruh nembiak ngerintaika chara penyakit tu berampit, kelai nembiak dikena
rampit penyakit nya sereta chara dikena kitai tau nangng penyakit tu ari
nyadi.
3. Sepengudah berandau, pengari
nembiak mantaika asil randau sida ba mua kelas.
4. Pengajar meri penerang sepengudah
ningaka penemu ti dibantaika pengari nembiak.
5. nembiak diberi kereja latih dikena
nambahka penemu sida.
.
|
Penutup
|
Siku nembiak meri simpul penemu
bekaul enggau topik.
|
Refleksi
|
90% ulih meretika topik enggau manah. Sida ulih nyaut 3 tanya bekaul enggau topik
|
No comments:
Post a Comment