Tarikh/Hari
|
:
|
8 OKTOBER 2014 / RABU
|
Tingkatan
|
:
|
4S2
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
0705-0825AM
|
Tema
|
:
|
PEPERIKSAAN
HUJUNG TAHUN
|
Tajuk
|
:
|
PEPERIKSAAN
HUJUNG TAHUN
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
·
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
|
BBM
|
:
|
|
Refleksi
|
:
|
PEPERIKSAAN
HUJUNG TAHUN SEDANG BERLANGSUNG
|
Tarikh/Hari
|
:
|
8
OKTOBER 2014 / RABU
|
Tingkatan
|
:
|
5K8
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
0815-0925AM
|
Tema
|
:
|
ULANGKAJI
|
Tajuk
|
:
|
ULANGKAJI
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
·
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
|
BBM
|
:
|
|
Refleksi
|
:
|
PELAJAR MEMBUAT
ULANGKAJI DENGAN PENGAWASAN GURU
|
LANGGUR NGAJAR SAHARI BAHASA IBAN TINGKATAN 5
Haribulan: 8 OKTOBER 2014 Tingkatan:
5 Jam: 1250 – 2PM
Topik : NYINGKANG KE IPT
|
|
Subtopik :
INTERPERSONAL
|
|
Asil Pelajar : Ba ujung pengawa belajar tu,nembiak ulih;
1. Belajar mutarka penanggul.
2. Nusun isi randau
nitihka format ti betul.
3. Nyungkit penemu
orang ke enggau berandau dikena mutarka penanggul.
Kerembai Asil Pelajar : Tikas 1.1.1 Bekomunikasi ngena chara berandau enggau
betulis ngena jaku ti engkeman dikena bekelala, mansutka asai ati enggau bekunsi peneleba.
|
|
Aktiviti : Berandau
|
|
Sistem Jalai Jaku :
|
|
Pengisi Kurikulum :
Belajar Chara Konstruktivisme, Kajian Masa Depan, Interpersonal, KBKK
|
|
Ajar manah : Kerejasama
|
|
BBM :
Bup Teks Bahasa Iban Pom 5
|
|
Induksi Set
|
Pengajar nanya
nembiak kini tuju sida sepengudah tembu Peresa SPM.
|
Kerembai Pengawa Belajar
|
1.Pengajar betanya saut enggau nembiak
bekaul enggau Institusyen Belajar ( IPT ) ti bisi ba menua kitai.
2. Nembiak ngerintaika nama IPT ti
bisi di ba Malaysia.
3. Pengajar nyuruh nembiak dalam
pengawa beraban berandau bekaul enggau
program ti bisi disediaka universiti ti ditemu sida sereta .
4. Pengajar betanya saut enggau
nembiak bekaul enggau asil randau sida sereta meri penerang tambah.
|
Penutup
|
Siku nembiak meri simpul pelajar baka
ke sahari tu.
|
Refleksi
|
90% nembiak ulih meretika topik
enggau manah. Sida ulih ngerintaika nama IPT ti ditemu sida sereta program ti
bisi disediaka .
|
No comments:
Post a Comment