Tarikh/Hari
|
:
|
09 SEPTEMBER 2014 / SELASA
|
Tingkatan
|
:
|
4S1
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
0705-0825AM
|
Tema
|
:
|
CABARAN
MASA DEPAN
|
Tajuk
|
:
|
PENGGUNA YANG RASIONAL
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
·
Menerangkan hak-hak sebagai pengguna
· Mengambil tindakan yang wajar untuk
mempertahankan hak sebagai pengguna
·
Peka tentang hak sebagai pengguna
yang rasional.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
·
Guru membentuk pelajar kepada
4 kumpulan.
·
Guru memberikan 1 keratan
akbar kepada pelajar dan meminta pelajar untuk memahami keratan akbar
tersebut.
· Guru meminta pelajar
memberikan penerangan berkaitan dengan keratan akbar yang telah dibacha
seterusnya mencari penyelesaian kepada masalah yang timbul.
· Pelajar membuat penerangan
berdasarkan hasil berbincangan.
· Guru bersoal jawab dengan
pelajar seterusnya memberikan penerangan lanjut berkaitan dengan topik dan
hasil perbincangan pelajar.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 4
|
Refleksi
|
:
|
95% pelajar
dapat memahami topik dengan berkesan.
Mereka dapat memahami keratan akbar yang dibaca .
|
Tarikh/Hari
|
:
|
08 SEPTEMBER 2014 / SELASA
|
Tingkatan
|
:
|
5K9
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
0815-0925AM
|
Tema
|
:
|
|
Tajuk
|
:
|
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
·
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
|
BBM
|
:
|
|
Refleksi
|
:
|
MINGGU
PEPERIKSAAN PERCUBAAN SPM
PELAJAR MEMBUAT
ULANGKAJI DENGAN BIMBINGAN GURU.
|
LANGGUR NGAJAR SAHARI BAHASA IBAN TINGKATAN 4
Haribulan: 09 SEPTEMBER 2014 Tingkatan: 4 Jam: 1250 – 2PM
Topik :
PENGIDUP ENGGAU PENGAWA
|
|
Subtopik :
PANTAR KARANG
|
|
Asil Pelajar : Ba ujung pengawa belajar tu,nembiak ulih;
1. Mida format dalam sesebengkah karang
2. Nyepil enggau ngena tanda bacha ti patut
3. Nulis karang nitihka tuju topik.
Kerembai Asil Pelajar : Tikas 3.2.1 – Ngasilka karang nitihka atur ti
betul, kemas sereta ngena jaku ti engkeman, manah dibacha sereta ngerinduka
ati.
|
|
Aktiviti : Mending, Macha, Nulis
|
|
Sistem Jalai Jaku :
|
|
Pengisi Kurikulum :
Belajar Ngena Chara Kontekstual
|
|
Ajar manah : Pengerajin Ngereja
Pengawa
|
|
BBM :
Bup Teks Pom 4
|
|
Induksi Set
|
Nembiak ditanya
bekaul enggau format karang ti ditemu sida.
|
Kerembai Pengawa Belajar
|
1.Pengajar meri mayuh macham chunto
karang berformat seraya nyuruh nembiak beratika chunto ti diberi.
2. Nembiak dipinta midaka chunto
karang berformat ti dibantaika pengajar tadi.
3. Bepelasarka penemu ti dibantaika
nembiak tadi, pengajar betanya saut enggau nembiak sereta meri penerang ti
engkeman bekaul enggau topik.
4. Pengajar meri siti topik karang
berformat seraya ngasuh nembiak ngaga kereja latihnya bepelasarka chunto ti
udah diterangka tadi.
|
Penutup
|
Siku nembiak meri simpul penemu
bekaul enggau topik.
|
Refleksi
|
90% nembiak ulih meretika topik enggau
manah. Sida ulih meri bida format karang berformat.
|
No comments:
Post a Comment