Tarikh/Hari
|
:
|
9 JULAI 2014 / Rabu
|
Tingkatan
|
:
|
4S2
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
0805-0905AM
|
Tema
|
:
|
MALAYSIA
NEGARA BERDAULAT
|
Tajuk
|
:
|
MENGEKALKAN
KEDAULATAN NEGARA
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
· Menerangkan sejarah pembentukan
Perlembagaan Malaysia.
· Menyatakan kepentingan mengetahui
sejarah pembentukan Perlembagaan Malaysia.
·
Menyanjungi keluhuran Perlembagaan
Malaysia.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
· Guru bertanya kepada pelajar
berkaitan dengan Sejarah Kemerdekaan Malaysia.
· Guru memberikan penerangan
lanjut berkaitan dengan topik dengan menggunakan peta konsep.
·
Guru bersoal jawab dengan
pelajar.
·
Guru memberikan nota tambahan
untuk pelajar.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 4
|
Refleksi
|
:
|
95% pelajar
dapat memahami topik dengan berkesan
|
Tarikh/Hari
|
:
|
9 JULAI 2014 / Rabu
|
Tingkatan
|
:
|
5K8
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
0805-0905AM
|
Tema
|
:
|
MALAYSIA
NEGARA BERDAULAT
|
Tajuk
|
:
|
MENGAMALKAN
RUKUN NEGARA
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
·
Menjelaskan sejarah kewujudan Rukun
Negara
· Menjelaskan prinsip-prinsip Rukun
Negara dalam usaha mengekalkan kedaulatan negara.
·
Mengamalkan prinsip Rukun Negara
·
Menunjukkan perassaan bangga dan
taat setia kepada negara.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
·
Guru bertanya kepada pelajar
berkaitan dengan Prinsip Rukun Negara dan menyuruh pelajar menyenaraikan 5
prinsip berikut.
·
Guru memberikan penerangan
lanjut berkaitan dengan 5 prinsip Rukun Negara sambil bersoal jawab dengan
pelajar.
·
Guru bersoal jawab dengan
pelajar.
·
Guru memberikan nota tambahan
untuk pelajar.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 4
|
Refleksi
|
:
|
98% pelajar
dapat memahami topik dengan berkesan
|
LANGGUR NGAJAR SAHARI BAHASA IBAN TINGKATAN 5
Haribulan:
9 JULAI 2014 Tingkatan:
5 Jam:
12- 1PM
Topik :
UKIR NYADIKA IDENTITI
|
|
Subtopik :
PANTAR KARANG
|
|
Asil Pelajar : Ba ujung pengawa belajar tu,nembiak ulih;
1. Ngaga langkar isi ti bebatang
2. Nulis karang fakta ngena jaku ti engkeman
Kerembai Asil
Pelajar : : 3.2.1 ngasilka karang nitihka atur ti
betul, kemas sereta ngena jaku ti
engkeman manah dibacha sereta ngerinduka ati.
|
|
Aktiviti : Nulis
|
|
Sistem Jalai Jaku : -
|
|
Pengisi Kurikulum :
Pengelandik ICT, Belajar Chara Akses Kendiri, Pemintar Mayuh Chabang
|
|
Ajar manah : Ninjau Arus maya Dudi
|
|
BBM :
Bup Teks Pom 5
|
|
Induksi Set
|
Pengajar minta
nembiak ngerintaika kereban bansa Iban ti beukir.
|
Kerembai Pengawa Belajar
|
1. Pengajar meri penerang bekaul Kereban
tauka perengka ti nyadi identiti bansa kitai.
2. Pengajar meri siti topik seraya
nyuruh nembiak ngerintai ke isi ti bekaul enggau topik “ Ukir nyadi pesaka
bansa ti ngayanka identiti bansa Iban.”
3. Pengajar betanya saut enggau
nembiak bekaul enggau topik.
4. Pengajar minta nembiak ngaga
langkar karang ti bebatang pasal topik nya tadi.
5. Nembiak dipinta ngaga siti karang
ti bebatangka topik ti udah
dipejuraika.
|
Penutup
|
Siku nembiak meri simpul penemu
bekaul enggau topik.
|
Refleksi
|
90% nembiak ulih meretika topik enggau manah.
Sida ulih ngerintaika 3 iti isi ti
bekaul enggau topik seraya meri penerang.
|
No comments:
Post a Comment