Tarikh/Hari
|
:
|
22 Oktober 2013 / Selasa
|
Tingkatan
|
:
|
5K6 ( 43 )
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
1055-1130 AM
|
Tema
|
:
|
Ulangkaji
|
Tajuk
|
:
|
Ulangkaji
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
·
Memahami topic dengan lebih mendalam.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
·
Pelajar membuat ulangkaji
dengan bimbingan guru.
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
|
Refleksi
|
:
|
Oleh kerana SPM
akan berlangsung tidak lama lagi, maka pada masa P&P PSK digunakan
pelajar untuk mengulangkaji pelajaran dengan bimbingan dan pengawasan guru.
|
LANGGUR NGAJAR
SAHARI BAHASA IBAN TINGKATAN 5
Haribulan:
22 Oktober 2013 (Selasa) Tingkatan: 5 Jam: 12:50 - 2PM
Topik : SEMPAMA
|
|
Subtopik :
ESTETIK
|
|
Asil Pelajar : Ba ujung pengawa belajar tu,nembiak ulih;
1.
Nemu reti 10 iti
sempama ti udah dirintaika.
2.
Nemu ngaga siti
sempama siti ayat sepengudah penerang diberi.
3.
Ulih ngerintaika
5 iti sempama ke bukai kelimpah ari ti udah dirintaika pengajar.
Kerembai Asil Pelajar : Tikas 2
|
|
Aktiviti : Macha, Berandau, Nulis
|
|
Sistem Jalai Jaku : Ayat Tanya, Ayat Asuh, Jaku Pengawa, Jaku Penerang
|
|
Pengisi Kurikulum : Pengelandik Bepikir,Langkah rapat
induktifBelajar Chara Belajar
|
|
Ajar manah : Rasional, Kerejasama
|
|
BBM :
Bup Malin Sempama Jaku Iban
|
|
Induksi Set
|
Pengajar betanya
saut enggau nembiak bekaul guna sempama ba pengidup kitai Iban. Pengajar ngaitka penerang nembiak enggau
topik ti deka dipelajar.
|
Kerembai Pengawa Belajar
|
1. Nembiak disuruh ngerintaika
sempama ti ditemu sida sereta meri reti sempama nya.
2. Pengajar meri penerang bekaul
enggau sempama ti dirintaika nembiak. Seraya ngerintaika 10 iti sempama ti
bukai.
3. Pengajar betanya saut enggau
nembiak bekaul enggau sempama ti udah dirintaika. Seraya meri penerang sepengudah ningaka saut ari
nembiak,
3. Nembiak ngaga kereja latih ngaga
ayat bekaul enggau sempama ti udah dirintaika.
|
Penutup
|
Siku nembiak meri simpul penemu
bekaul enggau topik.
|
Refleksi
|
80% nembiak ulih meretika topik
enggau manah.
|
No comments:
Post a Comment