Tarikh/Hari
|
:
|
29
Julai 2013 / Isnin
|
Tingkatan
|
:
|
4K2 ( 31/36)
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
0705-0805 AM
|
Tema
|
:
|
Malaysia
Negara Berdaulat
|
Tajuk
|
:
|
Kepentingan Perlembagaan Malaysia.
·
Kepentingan Perlembagaan Malaysia
·
Sejarah Pembentukan Malaysia.
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
· Menerangkan Sejarah
Pembentukan Perlembagaan Malaysia .
·
Menerangkan kepentingan
Perlembagaan Malaysia.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
·
Bacaan dan pemahaman petikan
daripada buku teks.
·
Pelajar menyalin nota yang
diberikan oleh guru.
·
Penerangan guru / rumusan
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 4.
|
Refleksi
|
:
|
Pelajar dapat memahami topik dengan berkesan. Hal ini dapat dilihat berdasarkan soal jawab dengan pelajar selepas sesi penerangan oleh guru. pelajar dapat menjawab soalan yang dikemukakan.
|
Tarikh/Hari
|
:
|
29 Julai 2013 / Isnin
|
Tingkatan
|
:
|
4K9 ( 29/36)
|
Matapelajaran
|
:
|
PSK
|
Masa
|
:
|
0925-1025 AM
|
Tema
|
:
|
Malaysia
Negara Berdaulat
|
Tajuk
|
:
|
Peruntukan
Utama Perlembagaan Malaysia.
|
Hasil Pembelajaran
|
:
|
Di
akhir pembelajaran, murid diharapkan akan dapat;
· Menerangkan peruntukan utama Perlembagaan
Malaysia.
· Menghuraikan batasan hak dan
tanggungjawab sebagai
warganegara
· Mempertahankan kedaulatan
Perlembagaan Malaysia.
· Mentaati Pelembagaan Malaysia.
|
Aktiviti Pembelajaran
|
:
|
· Pelajar diminta untuk
memberikan pendapat berkaitan dengan
Rukun Negara dan tanggungjawab mereka terhadap negara.
· Penjelasan diberikan
berkaitan dengan pendapat yang diberikan oleh pelajar.
· Pelajar bersoal jawab dengan
guru.
·
Bacaan dan pemahaman petikan
daripada buku teks.
·
Pelajar menyalin nota yang
diberikan oleh guru.
·
Penerangan guru / rumusan
|
BBM
|
:
|
Buku Rujukan
Masteri Memori Melalui Peta Minda & Spotlight PSk, Carta Sivik Tingkatan
4&5 , Buku Teks PSK Tingkatan 4.
|
Refleksi
|
:
|
Pelajar tidak dapat mememahami topik dengan berkesan. ini berikutan pelajar tidak menumpukan perhatian semasa berada di dalam kelas.
|
LANGGUR NGAJAR SAHARI BAHASA IBAN TINGKATAN 4
Haribulan:
29 Julai 2013 Tingkatan: 4 Jam: 12 - 1PM
Topik :
Tulung Enda Bepampas
|
|
Subtopik :
Belatih Negapka Ulah Diri
|
|
Asil Pelajar : Ba ujung pengawa belajar tu,nembiak ulih;
1.
Berandau ngena
jaku ti bebasa sereta betusun.
2.
Berunding sereta
bekunsi penemu dikena mutarka penanggul
3.
Berandau sereta
mutuska penemu dikena mutarka penanggul
4.
Berandau sereta mutuska penemu dikena mutarka
penanggul
Kerembai Asil Pelajar : Tikas 2
|
|
Aktiviti : Macha, berandau
|
|
Sistem Jalai Jaku : Ayat Tanya, Jaku Pengawa,
|
|
Pengisi Kurikulum : Penaluk ke menua enggau bansa, Pengelandik
Beukur Tambah
|
|
Ajar manah : Bebasa, Rasional,
|
|
BBM :
Bup Teks Bahasa” Latihan Intensif SPM Iban Tingkatan 4 sereta Bup
Malin
|
|
Induksi Set
|
Pengajar betanya
ngagai nembiak bekaul enggau Program Latih Gawa ke Bansa.
|
Kerembai Pengawa Belajar
|
1. Nembiak macha teks enggau sengian.
2. Nembiak disuruh macha dialog ngena
entak sebut sereta intonasi ti engkeman.
3.
Nembiak ngeluluka randau .
4.Pengajar meri penerang ngagai
nembiak bekaul enggau randau ti udah dibacha sereta dikelulu ka nembiak.
5. Nembiak diberi kereja latih ti
bisi dalam bup teks.
|
Penutup
|
Siku nembiak meri simpul penemu
bekaul enggau topik.
|
Refleksi
|
Nembiak ulih meretika topik enggau manah. Kebuah pia, sida udah tebalan sereta nemu bekaul enggau Program Latih Gawa ke Bansa.
|
No comments:
Post a Comment